INZERCE & PR INZERCE - JAN ŽATEČKA GRAPHICS&DESIGN

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

SLUŽBY
PRINTOVÉ INZERTNÍ KAMPANĚ & PR INZERCE

Během své praxe jsem připravoval desítky inzertních kampaní, a to od vytváření konceptu a návrhu, kde platilo, aby inzerce byla zajímavá a nezapadla mezi konkurencí, měla neotřelý, někdy třeba i trochu kontroverzní nápad, až po lámání hotového schváleného návrhu do různých druhů rozměrů: celostran, 1/2 stran, 1/4 stran, podvalů, sloupků apod.
PR INZERTNÍ KAMPANĚ

U PR inzertní kampaně vždy kladu důraz na soulad s médiem, do kterého bude inzerce umístěna. Narozdíl od produktové inzerce jde především o to, aby spotřebitel plynule přešel od čtení článků do inzertní části. Je to velmi individuální specifické grafické odvětví.
VELKOOBCHODNÍ INZERTNÍ KAMPANĚ

V inzercích zacílených na B2B komunikaci jde naopak především o ostrou komunikaci benefitů, výhod a partnerské spolupráce.
 
Copyright 2015. All rights reserved.
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky
„Jedna ženská vidí často dál, než pět mužských s dalekohledem.“ Jan Werich